Grattis :D

Grattis underbaraste Jennie <33 15  years.!
image138
Grattis Grattis Grattis <33
idag så är det lördag, fasst det känns som måndag. hm, weird. hade världens läskigaste dröm inatt. jag och sanna skulle hamna i finkan !! för att vi hade vart med i luciatåget. very strange.
Igår så var jag med sanna och sofia på stan. Sen julrimmade vi också och slog in paket. ;D I detta paket så grannt, blir du en riktigt stilig tant, och den dessutom underverk gör, med ditt dåliga morgonhumör. mm, vad kan det vara då ?
idag så satt jag her nere vi datan. och som vanligt kom min lillebror , och drygade, jag schasade iväg honom men efter att tag så kom han tillbaka. jag orkade inte med honom utan bara tittade på honom medan han sjöng: I am the one and only annoying thing!
så sa han. : Du har död i blicken, babale* (*ytterligare ett smeknamn,) I can feel your anger.  
han är sjuk  ..


jag see you later. ;D

Kommentarer
Postat av: JENNIEBOHMAN

awh , tack gumman :] det värmer

2008-01-01 @ 14:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0