Dagen före dopparedagen

Tjolahopp.!
imorgon=JULAFTON!
fuck att det inte är snö..
Igår fyllde jennie år :D men just nu funkar det inte att lägga in bilder.. :@
Igår så målade jag naglarna lite, klädde granen, även fast man ska klä den idag . sen så var jag och fikade och efter det så var jag lite med sanna. på kvällen så pratade jag i tele med b.la . fredrik och sanna. såg ni sweet home alabama då ? jag såg bara lite på slutet., hade glömt, :'(
 today så har jag bakat pepparakor :) sen så ska jag fixa lite andra prylar och efter det så ska jag träffa sof för att ta en jul-fika. yupp. ...        


jag är trött. vill inte vara trött..
     ska försöka få in bilderna sen.. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0