Äntligen Fredag

sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk.
har ingen röst. bara en massa rossel i hostan. feber, up and down. fryser och svettas om vartannat. fast det har samtidigt varit skönt att chilla lite. har kollat OC typ hela dan, sen köpte min tillfälligt underbara mamma en film som jag trånat efter i år.! Den lilla sjöjungfrun !!!! gaah ! jag vet, ni behöver inte hetsa upp er. det var år och dar sen jag såg den. den är så fantastiskt underbar. den kommer faktiskt på delad förstaplats tillsammans med lejonkungen av alla disney klassiker (witch I adore.) sen som bonus köpte hon tvåan också. inte lika bra , men vem vill inte se fortsättningen liksom ? jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen för aat den är på DVD och att den är restaurerad. för att VHS tillhör hela köret av disney, sen att ljudet och bilden suger påverkar hela filmupplevelsen. men samtidigt så DVD och restaureringen gör det hela mkt lättare att ta in likosm. oh, shit, råkat skriva ganska mkt om detta ...

min natt därimot var inte kul. hade somnat typ astidigt (10) och jag vaknade nån gång och jag hade drömt värsta mkt, jättejobbigt. sen så kände jag hur varmt det var, jag höll på att dö av värme, men när jag tog av mig täcket så frös jag ihjäl istället. och halsen var inte kul . så jag gick upp och tog en tablett, och min mamma kommer och jag går och lägger mig, men min hals asså. olidlig smärta asså, jag får en väldigt underlig känsla att det jag behöver för att lindra denna onda hals en en glass. så jag väser efter mamma och hon tror väl att jag svamlar eller nåt men hämtar en glass åt mig, klockan halv ett. när jag sovit i tre timmar. sen vaknar jag igen och igen och igen och igen. klocka tre så känner jag att jag inte kan sova mer, så jag sätter på djävulen bär prada, och för första gången i hela mitt liv så somnar JAG till en film. gör aldrig det i normala fall.

är det nån som vet när so-arbetet ska vara inlämnat. har inte gjort klart det . var meningen att jag skulle jobba på det i helgen. men visste inte att jag skulle vara sjuk idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0